Tijdgeest


Ik wil niet kiezen ik wil alles
Ik wil niet wachten ik wil nu
Ik wil niet denken ik wil doen
Ik wil niet leven ik wil beleven
Ik wil niet krijgen ik wil scoren
Ik wil niet hebben ik wil bezitten
Ik wil niet vrijen ik wil neuken
Ik wil niet zijn ik wil vlammen
Ik wil niet kijken ik wil gezien worden
Ik wil geen vrienden ik wil volgers
Ik wil niet vragen ik neem
Ik wil, alles tegelijk

Ik kan niet anders

Je zou moeten kunnen kiezen
Je zou moeten kunnen wachten
Je zou moeten kunnen denken
Je zou moeten kunnen leven
Je zou moeten kunnen krijgen
Je zou moeten kunnen hebben
Je zou moeten kunnen vrijen
Je zou moeten kunnen zijn
Je zou moeten kunnen kijken
Je zou vrienden kunnen hebben
Je zou moeten kunnen vragen
Alles op z’n tijd, in ’t echt

Je zou gelukkig kunnen zijn

