Zelfbedacht

Kleinkunst is geen kleine kunst.
Het is de kunst van het kleine.
Mooi hè? Zelf bedacht.
Zo niet, dan heb ik het zelf bedacht.

Dat ik dus zelf bedacht heb
dat ik zelf bedacht heb dat
kleinkunst geen kleine kunst is
maar de kunst van het kleine!

Die uitleg was nodig want
soms snap ik mezelf niet,
snap je.

6 gedachten over “Zelfbedacht”

  1. Kun je werkelijk
    iets zelf bedenken
    of is het voortborduren
    op wat al is.
    Schrijven en dichten
    is woorden ordenen
    op een regel
    Ja, de boodschap
    verzin je zelf

    De waardering
    is hopelijk
    ooit eens
    niet voor te stellen

    Liked by 1 persoon

  2. Ik snap je, dat Kleinkunst geen kleine kunst is maar de kunst van het kleine. Dat heb jij zelf bedacht. Dat de uitleg nodig was, dat snap ik. Kleinkunst is geen kleine kunst.

    Liked by 2 people

Reacties zijn gesloten.