Even tussendoor. Tijdens huishoudelijke bezigheden stond de tv vast aan, in afwachting van het live verslag van de Vuelta. Muziekprogramma. Plots waren daar De Ramona’s, althans dat stond op het decor. Voordat J naar de afstandsbediening vloog hoorden we een flard van hun tekst. Die heb ik onthouden. Moest ik. Die móét ik met jullie en de wereld delen. De grootste denkers en dichteren der aarde, ja, zelfs de grote Cruyff, staan voor paal. De songwriter is diep gegaan:

‘Samen ben je nooit alleen’

Ik wil weg.

7 gedachten over “”

  1. Ik ken het lied gelukkig ook niet, de vuelta dan weer wel. Maar het kan altijd erger. Hier in België hebben wij Eddy Wally, noemt zichzelf “The Voice of Europe”, bekend van in “Paris Las Vegas tot Sjina” (sic) met uit zijn grootste hit “Cherrie” de prachtigste passage uit het Nederlandstalig lied: “Zij was jong en zij zong VOOR de micro…”. In grootsheid moet men zijn meerderen durven erkennen :-)

    Liked by 1 persoon

  2. Ik ken het lied niet, maar het zou een roerende, zelfs dramatische tekst zijn als het gaat over het autistische deel van een Siamese tweeling……”Ik wil weg!”

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.