Blussen

Ook goedemorgen!
Het was een klotezooi in Amsterdam vannacht. Het was een klotezooi in Nederland vannacht. Gelukkig nieuwjaar.
Wat ik zo smerig vind en zo ontzettend laf is het bekogelen van hulpverleners die proberen nog te redden wat er te redden valt.
Als ik brandgast was, met zo’n hogedrukspuit in de aanslag, en vanachter mijn rug bekogeld werd met rotjes, zou ik me abrupt omkeren en mijn spuit eens grondig door dat zooitje tuig heen laten zwaaien. Al die koppen zijk, alle biertjes dun, alle sigaretjes en jointjes naar de verdommenis, alle rotjes en bommen nat en slap. Net zo lang tot ze allemaal met hun grote dronken bekken om hun moeder staan te roepen.
Dat vuur? Kan me niet bommen. Dat is maar materiële schade.

8 thoughts on “Blussen”

  1. Toch niets veranderd dus. 2015 werd 2016 en Nederland is nog steeds niet slimmer. Die reclames kunnen ook van de buis. Triest. Toch voor jou nog maar een keer de beste wensen!

    Liked by 1 persoon

  2. De beste wensen Ernst en je hebt absoluut gelijk. Hier was er een absoluut vuurwerkverbod maar het leek wel Mosul. Toch erg dat zo’n onderontwikkelde met een klein pietje en te veel testosteron zich absoluut moet misdragen? Hulpverleners belagen is laf, het laagste van het laagste is dat. Voor mijn part mag dat kleine pietje van het onderontwikkelde rotventje ook nog geamputeerd worden mits wat te vroeg ontstoken knallertjes, of desnoods wil ik dat handmatig doen, ik heb hier nog een scalpel liggen (en ook nog een botte schaar). :-)
    Alle goeds voor 2016 in elk geval, keep on writing!

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.