Castratie

Hoe wordt een man verkrachter? Kindermisbruiker? De vluchteling doet het. De witte geboren-en-getogen Hollandse polderbewoner doet het. De witte en de zwarte geestelijken doen het. Kerels van alle kleuren en wortels doen het. Dieren doen het. Dieren.
Terugsturen is geen optie. Terug naar waar hij het geleerd heeft? Waar het gewoon mag? Waar stuur je de witte geboren-en-getogen Hollandse polderbewoner naar terug?
Het enige antwoord lijkt mij levenslange opsluiting. En preventief: castratie. Want voor je ’t weet wordt hij vervroegd vrijgelaten omdat zijn oma ziek is.

Ziehier: als ik erg boos ben, en geen antwoord vind, weet ik weer hoe fascisme geboren wordt.
Politici, vind een antwoord.

4 thoughts on “Castratie”

  1. Ik dacht serieus precies hetzelfde: waar worden de blanke Nederlandse verkrachters naar toe gestuurd???!!! Ik ben erg voor spoorlijnen hakken (en weer dichtgooien) in Siberië.

    Liked by 1 persoon

    1. Dergelijke dingen spelen mij ook door het hoofd. Maar weet je, het is allemaal zo primitief. Én de misdaad, én de straf.
      Én de politici, vrees ik [-(

      Like

Reacties zijn gesloten.